Northwest Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 f*n va konstigt det måste kännas att lägga sej på operations bordet och se på båda ögonen,och sen vakna några timmar senare och ett är borta :o aja det ordnar sig ska du se B) lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Det kommer att gå bra läkarna kan sitt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 Om man ska se det från den ljusa sidan, du kommer få en bra anledning att bära en sån där cool piratlapp (om du nu skulle vilja det). B) Riktigt ruttet att få ögat bortopererat vid så låg ålder. De första dagarna efter operationen är nog värst, men håll ut så går livet vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Lycka till, hoppas det går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Min kompis har bara sett med ena ögat sedan han var 6, och det går finfint i skolan och allting :) Lycka till och stå ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Du har turen att dom upptäckte det och att dom kan ta bort det. Lycka till, hoppas det går bra och du kommer stå ut :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Det blir bara till att träna med det ögat du har kvar^^ Det kommer gå fint och du kommer nog leva ett fullt och lyckligt liv. Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 hur gick det nu då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Med tanke på att han har opererat bort ett öga tror jag att sätta sig vid datan innan man har vänt sig inte är så bra. :P Kommer inte på något att skriva till Hector så jag skriver. Hector när du läser detta hoppas jag att du vet att du har fortfarande många här på fuskas stöd :) GO JUL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 DO WHAT YOU WANT CAUSE A PIRATE IS FREE, YOU ARE A PIRATE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Hector gick det bra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.