KuroKaktus Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Hej. Jo vilka spel tycker ni har bra PvP system? Jag vet inte jag kommer inte ihåg men jag tror guildwars har bra. Så vilka tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 guildwars har väldigt bra PvP, tycker att WAR har ett ganska bra system det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 WAR har det bästa PvP'et systemet bland MMO's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 World of warcraft är riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 RF eller kanske AirRivals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Tibia såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Tibia såklart. Tibia är också bra. lista: world of warcraft. Runescape Tibia. Cabal Guild wars. Finns mer fast dom är nog oseriösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 (redigerat) Finns väl ett antal. Runescape och WAR. Redigerat 22 November 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 World of warcraft är riktigt bra.Skämtar du med mig? Förutom Arena är ju PVP-systemet sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Vad är WAR för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 World of warcraft är riktigt bra.Skämtar du med mig? Förutom Arena är ju PVP-systemet sämst. Skämtar DU med mig? Finns flera exempel på skitbra pvp, som t.ex. nya Wintergrasp i WotLK, en hel zon tillägnad åt siege battles, vanlig pvp etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Vad är WAR för spel? MMO baserat runt PvP. PvP'n är fantastisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.