Thunder Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 När jag skulle kopiera några låtar till min cd men då fick jag en fel in kopierad det va en jag inte skulle ha vet ni vad som hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 När jag skulle kopiera några låtar till min cd men då fick jag en fel in kopierad det va en jag inte skulle ha vet ni vad som hände? Förklara närmare vad som hänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Äch har ändå fått dom jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Men det var ju liksom lite onödigt! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Men det var ju liksom lite onödigt! :angry: Nje, det var det inte. Han frågade ju innan han hade fått ordning på det. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Men asså..... äh... inget <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Men om han har fått de nu så behövde han inte fråga liksom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Men om han har fått de nu så behövde han inte fråga liksom... Det var så jag menade! Tack Yaz :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 He he... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.