Offspring9 Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Guitar hero 3=best Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blabbvelox Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 (redigerat) satsa på rock band 2. kommer ha allt som xbox360 versionen har. absolut inte guitar hero world tour xO trummorna går bara sönder och så är det så j*vla dåliga låtar. vissa är bra men bara ett fåtal. men 2:an kommer dock inte förens till våren eller nåt till wii men värt att vänta... p.s harmonix ftw Redigerat 8 December 2008 av Blabbvelox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Jag har funderat på att köpa GH4, men min blå knapp på min gitarr funkar bara ibland, och jag undrar om det är dyrt att få det lagat?? annars köper man ju bara båda. Ont: Jag tycker att du ska köpa Gh3 eller Gh4, då dem har bra låtar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Jag tycker att du ska köpa World Tour med alla instrument och så köper du Rock Band 2 med endast spel. Så gjorde jag :D Eller så köper du Aerosmith för 300 kr och bara spelet GH4 eller RB2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 World Tour Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 satsa på rock band 2. kommer ha allt som xbox360 versionen har. absolut inte guitar hero world tour xO trummorna går bara sönder och så är det så j*vla dåliga låtar. vissa är bra men bara ett fåtal. men 2:an kommer dock inte förens till våren eller nåt till wii men värt att vänta... p.s harmonix ftw Uhm, trummorna går i sönder? Då är du helt ute och cyklar... Jag sitter och slår hur hårt som helst på mina trummor, har vält dom ett flertal gånger och dom funkar perfekt... Dom har också mycket softare och skönare trummor... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 (redigerat) kolla denna! Redigerat 24 December 2008 av underwar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg