Blitzcat Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 Ja, har ni fått något hysteriskt utbrott över någonting som hänt på WoW någongång? Eller kanske bara blivit VÄLDIGT irriterad? Jag ska namnge ett exempel som inträffade i somras. Level 40 med min rogue, springer dumt nog från STV till Badlands. Dör flera gånger i Searing Gorge, efter ca 40 minuter så är jag framme i Badlands, då hakar allting upp sig och jag blir DC;ad. När jag loggar in igen så är jag tillbaka i STV. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 November 2008 Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 När guilden vill att jag dingar min warrior tank te 80 och inte en DK tank te 80 -.-" Då mitt iallt behöver dom inte tanks nå mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Bah, idag blev jag dc så jag förlorade 500k xp till level 70 :( Men sen blev jag 70 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Folk som lämnar grp när dem inte får sakerna dem needar i instanserna. tex för ett par dagar sen när vi körde ramp "Guys i need this" -Yeah i need to jag rolla högst :) "NINJA!!" Sen lootar mongot mobsen runt omkring och drar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 mitt är när folk lämnar när dom får det dom vill ha mötte det i Zul Farrak en boss Dropade ett svärd sen när vår tank fick det lämnade han gruppen snacka om noob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 Får nervsammanbrott när en Undead Rogue vid namn Gharb gankar mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg