fusktillspel Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Visualbasic är svårt. Någon hacker som kan något om det? Vet du ens vad en hacker är? och det vet du? OnT:Kul tips! jag vet <3 Tack för tipset! Det funkade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Visualbasic är svårt. Någon hacker som kan något om det? Vet du ens vad en hacker är? och det vet du? OnT:Kul tips! jag vet <3 Tack för tipset! Det funkade! Vilket tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Visualbasic är svårt. Någon hacker som kan något om det? Vet du ens vad en hacker är? och det vet du? OnT:Kul tips! Ja, jag vet vad en hacker är. Du kankse inte vet att min förra användarnamn var Datageniet. Bara för att en nioårig pojke säger att han är ett "Datageni" gör inte honom till ett datorproffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Visualbasic är svårt. Någon hacker som kan något om det? Det finns inga "hackers" på fuska.se/forum. Poison? jag har hört att VB inte är så svårt, en kille i skolan som är 13 år håller på med det poison är avstängd Han har väll fler användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Visualbasic är svårt. Någon hacker som kan något om det? Det finns inga "hackers" på fuska.se/forum. Poison? jag har hört att VB inte är så svårt, en kille i skolan som är 13 år håller på med det poison är avstängd Han har väll fler användare. Tror inte det, finns ingen på fuska.se som är som poison. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Vad är hacker? Är det en sådan som pingar sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Vad är hacker? Är det en sådan som pingar sidor?haha. http://data.fuskbugg.se/skalman01/pinging.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Vad är hacker? Är det en sådan som pingar sidor?En hackare hackar sidor eller datorer. Hahahaha XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Vad är hacker? Är det en sådan som pingar sidor? En hackare hackar sidor eller datorer. Hahahaha XD QFT... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Visualbasic är svårt. Någon hacker som kan något om det? Det finns inga "hackers" på fuska.se/forum. Poison? jag har hört att VB inte är så svårt, en kille i skolan som är 13 år håller på med det poison är avstängd Han har väll fler användare. Tror inte det, finns ingen på fuska.se som är som poison. är ganska säker på att han har fler användare, särskilt som han tog över folk acc under sommarn, men jag tror inte han är så aktiv nu för tiden, men han kanske gör ett nytt svep mot p96:orna till sommarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabulo Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Annars är det bara att göra en .bat fil.hur gör man det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 10 December 2008 Rapport Dela Skrivet 10 December 2008 Använd C# finns gratis test version hos microsoft kolla på youtube efter hjällp eller fråga mig. Om kådningen. Eller så kan jag göra programmet åt dig. :) för lite fuska mynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.