Ceto Skrivet 29 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 hur kan man få bort blixtarna finns det inget sätt att göra så att dom går bort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Jag är ganska säker på att det ska gå bara man tar bort alla sina will skills men det verkar ju inte funka enligt dig tyvärr. Själv har jag aldrig velat göra det eftersom magi kan vara bra att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 29 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Ja men jag vill ta bort så att blixtarna inte syns sen kan jag ta tillbaka all magi... Finns det så man göra så da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Ja men jag vill ta bort så att blixtarna inte syns sen kan jag ta tillbaka all magi... Finns det så man göra så da? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 men det går ta bort blixtarna iallafall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.