Sidney Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 (redigerat) Denna tråd har samma rubrik (till stor del) som många andra trådar. Just "Vilket spel?". Men eftersom den rubriken är bra kör jag på den. Tråden handlar om vilket/vilka spel ni hade tänkt att önska er till jul och kanske ge lite tips till andra. Menar självklart att man ska nämna Ps3 spel och inte spel till andra format. Jag själv har tänkt lite på Pes09, Fallout 3, Mirror's Edge, Tomb Raider: Underworld och Prince of Persia. Tyvärr blir det bara till att önska sig 2, max 3 spel. Pes09 är givet men det andra är lite svårare. Det lutar dock åt TR: Underworld eller Prince of Persia. Får vänta på Prince of Persia recensionen innan jag bestämmer mig. Men sen kanske man ska stoppa undan lite pengar till Skate 2 och Killzone 2 som kommer tidigt nästa år. Redigerat 26 November 2008 av Sidney Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 1. Resistance 2 2. Mirror's Edge 3. Prince of Persia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Gears of war 2 Brothers in arms hells highway Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 Asså måste bara fråga, är du dum eller? Varför skriver du ett Xbox 360 spel i PS3 forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NooBeD Skrivet 26 November 2008 Rapport Dela Skrivet 26 November 2008 (redigerat) 1.Fifa 09 2.Call of duty word at wear 3.Farcry 2 4.Mirrors Edge 5.Need for speed undercover Redigerat 26 November 2008 av NooBeD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 28 November 2008 Rapport Dela Skrivet 28 November 2008 1. Call of duty: World at War 2. Resistance 2 3. Mirror's edge(inte säkert dock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Denna tråd har samma rubrik (till stor del) som många andra trådar. Just "Vilket spel?". Men eftersom den rubriken är bra kör jag på den. Tråden handlar om vilket/vilka spel ni hade tänkt att önska er till jul och kanske ge lite tips till andra. Menar självklart att man ska nämna Ps3 spel och inte spel till andra format. Jag själv har tänkt lite på Pes09, Fallout 3, Mirror's Edge, Tomb Raider: Underworld och Prince of Persia. Tyvärr blir det bara till att önska sig 2, max 3 spel. Pes09 är givet men det andra är lite svårare. Det lutar dock åt TR: Underworld eller Prince of Persia. Får vänta på Prince of Persia recensionen innan jag bestämmer mig. Men sen kanske man ska stoppa undan lite pengar till Skate 2 och Killzone 2 som kommer tidigt nästa år. Rekommenderar TRU och Fallout 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 1.Fifa 09 2.Call of duty word at wear 3.Farcry 2 4.Mirrors Edge 5.Need for speed undercover Far cry 2 är riktigt bra! Asså måste bara fråga, är du dum eller? Varför skriver du ett Xbox 360 spel i PS3 forumet?för att ingen frågar vad man önskar sej för spel i xbox 360 forumet :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Asså måste bara fråga, är du dum eller? Varför skriver du ett Xbox 360 spel i PS3 forumet? för att ingen frågar vad man önskar sej för spel i xbox 360 forumet :( Det finns en knapp som heter "Nytt Ämne", men nu ska vi inte gå mer offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 (redigerat) Har redan fått Call of Duty World at War så jag skriver upp Resistance på 1:an. Dock så vill jag ha kläder också :) Kanske en liten parfym hehe :P Jag kan ju köpa allt själv ofc men jul = gratis stuff XD Men måste ja fixa grejs till familj/tjej också. Redigerat 11 December 2008 av Zaff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 (redigerat) Jag placerar 123. 1. Resistance2 2. Turok/(har detta) 3.Assasin's Creed :D :) :D och... NI MÅSTE PRÖVA TUROK!!!!!!! Det äger... Redigerat 16 December 2008 av 7jesp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Jag placerar 123. 1. Resistance2 2. Turok/(har detta) 3.Assasin's Creed :D :) :D och... NI MÅSTE PRÖVA TUROK!!!!!!! Det äger... Vänta lite. Ska du önska dig ett spel du redan har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.