Hoppa till innehåll

Vilket Spel Till Jul?


Sidney
 Dela

Rekommendera inlägg

Denna tråd har samma rubrik (till stor del) som många andra trådar. Just "Vilket spel?". Men eftersom den rubriken är bra kör jag på den.

 

Tråden handlar om vilket/vilka spel ni hade tänkt att önska er till jul och kanske ge lite tips till andra. Menar självklart att man ska nämna Ps3 spel och inte spel till andra format.

 

Jag själv har tänkt lite på Pes09, Fallout 3, Mirror's Edge, Tomb Raider: Underworld och Prince of Persia. Tyvärr blir det bara till att önska sig 2, max 3 spel. Pes09 är givet men det andra är lite svårare. Det lutar dock åt TR: Underworld eller Prince of Persia. Får vänta på Prince of Persia recensionen innan jag bestämmer mig. Men sen kanske man ska stoppa undan lite pengar till Skate 2 och Killzone 2 som kommer tidigt nästa år.

 

Redigerat av Sidney
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna tråd har samma rubrik (till stor del) som många andra trådar. Just "Vilket spel?". Men eftersom den rubriken är bra kör jag på den.

 

Tråden handlar om vilket/vilka spel ni hade tänkt att önska er till jul och kanske ge lite tips till andra. Menar självklart att man ska nämna Ps3 spel och inte spel till andra format.

 

Jag själv har tänkt lite på Pes09, Fallout 3, Mirror's Edge, Tomb Raider: Underworld och Prince of Persia. Tyvärr blir det bara till att önska sig 2, max 3 spel. Pes09 är givet men det andra är lite svårare. Det lutar dock åt TR: Underworld eller Prince of Persia. Får vänta på Prince of Persia recensionen innan jag bestämmer mig. Men sen kanske man ska stoppa undan lite pengar till Skate 2 och Killzone 2 som kommer tidigt nästa år.

Rekommenderar TRU och Fallout 3.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1.Fifa 09

2.Call of duty word at wear

3.Farcry 2

4.Mirrors Edge

5.Need for speed undercover

Far cry 2 är riktigt bra!

 

Asså måste bara fråga, är du dum eller? Varför skriver du ett Xbox 360 spel i PS3 forumet?
för att ingen frågar vad man önskar sej för spel i xbox 360 forumet :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Har redan fått Call of Duty World at War så jag skriver upp Resistance på 1:an. Dock så vill jag ha kläder också :) Kanske en liten parfym hehe :P Jag kan ju köpa allt själv ofc men jul = gratis stuff XD Men måste ja fixa grejs till familj/tjej också.

Redigerat av Zaff
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...