Hoppa till innehåll

Dreamhack

NossLoad

Rekommendera inlägg

Hallå!

Aja, då är det dags för mig att göra den andre DreamHack tråden på fuska.se i år. ... och ja, jag är här.

Vad jag tänkte fråga är, vilka är här och vad har ni för planer? Själv har jag tänkt bara att sitta och softa hela första dagen. Bara 3 timmar kvar till ner släckningen, planerna kanske ändras då eftersom det är då man får den goa' DH känslan.

Och ni då?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har aldrig vart på dreamhack. Kan du förklara lite vad det är? brukar lana med mina vänner i en vanlig it-cafe.

Ja, vi säger så här.. världens största LAN. Det finns 4;a hallar. D hallen är störst (sitter i den själv) och där finns "Stora Scenen" där alla tävlingar o.s.v visas. Sedan finns det C hallen där DreamArena finns, där alla turneringar visas. Sedan finnns den onödiga tysta B hallen för de men otåliga öron och som bara vill lira CS.

Sen så finns det en våning men en stor utställning. I varje hall finns det även små uppvisningar utav spel, tester utav spel och även små "affärer".

Aja, du fattar väl.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

Har aldrig vart på dreamhack. Kan du förklara lite vad det är? brukar lana med mina vänner i en vanlig it-cafe.

Ja, vi säger så här.. världens största LAN. Det finns 4;a hallar. D hallen är störst (sitter i den själv) och där finns "Stora Scenen" där alla tävlingar o.s.v visas. Sedan finns det C hallen där DreamArena finns, där alla turneringar visas. Sedan finnns den onödiga tysta B hallen för de men otåliga öron och som bara vill lira CS.

Sen så finns det en våning men en stor utställning. I varje hall finns det även små uppvisningar utav spel, tester utav spel och även små "affärer".

Aja, du fattar väl.

Ok, kan man delta i en cs tävling? eller måste man delta innan man åker dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aja, du fattar väl.

Ok, kan man delta i en cs tävling? eller måste man delta innan man åker dit.

Det finns 2 du kan delta i om du inte är i en av de få profesionella klanerna som är på DH, så som SK, FNatic etc etc. De två är antingen 1on1 eller du och några andra vs "en av världens bästa counter-strike spelare".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...