Fuska.se är **** segt nu, gissar på att nån/några segar ner det.
Serverfel ?
Payback värkar få rätt så mycket serverfel, men jag har inte fått ett på jättelänge, så det beror inte 100% på fuska.se
Och hur jobbigt är det att bara trycka på F5 om man får ett, det var det ända jag behövde göra för att fixa det dom gångerna jag fått.
Fick nu 07:33
↗ till inläggetInte mitt fel? :huh:Payback värkar få rätt så mycket serverfel, men jag har inte fått ett på jättelänge, så det beror inte 100% på fuska.se
Och hur jobbigt är det att bara trycka på F5 om man får ett, det var det ända jag behövde göra för att fixa det dom gångerna jag fått.
Jag får väldigt många, fick igår också ett i en reklam :D
↗ till inläggetja men om du får minst ett varje dag och jag inte fått på 3 månader så beror det ju inte helt på fuska.se utan det måste ju varat något med din dator/internet som gör att du får det så ofta↗ till inläggetInte mitt fel? :huh:Payback värkar få rätt så mycket serverfel, men jag har inte fått ett på jättelänge, så det beror inte 100% på fuska.se
↗ till inläggetja men om du får minst ett varje dag och jag inte fått på 3 månader så beror det ju inte helt på fuska.se utan det måste ju varat något med din dator/internet som gör att du får det så ofta↗ till inläggetPayback värkar få rätt så mycket serverfel, men jag har inte fått ett på jättelänge, så det beror inte 100% på fuska.se
Inte mitt fel? :huh:
Tror inte det för fuska har funkat perfekt förutom på senaste tiden :(
Har skett en del förändringar under natten så hör av er om ni får det igen. För er som ofta får det så får ni gärna skriva ifall det blivit bättre/värre eller om det kommer lika ofta.
fick när jag skulle göra en tråd i ett gruppforum...vilket gjorde att det blev 2 trådar :P. Det var typ 6minuter sen.
fick samma tid som TheGreatest, jag tog upp 2 trådar i flikar och efter 1 minut laddning kom den ena tråden och 500serverfel på den andra
Har nu rätt bra koll på vad det beror på och i natt så blir det lite förändringar, så imorgon skall förmodligen felet vara historia. Vi får iaf hoppas det.
well...ett litet error som gjorde att jag inte kom in på typ 10minuter.
http://img213.imageshack.us/img213/672/errordv5.jpg
http://img61.imageshack.us/img61/2135/error2ar3.jpg
Igen...:(
Känns som man borde gå och lägga sig nu :P
Såg du inte mitt inlägg? :P
Nu har en del ändringar genomförts. Förhoppningsvis så är problemen lösta nu.
well jag trodde inte du satt och fixade med det nu :P. Men vi får hoppas att det är fixat nu.
Har inte fått nån sån ruta än..
Fick ett precis :/
Har inte fått nått sen igår :D
fick för 2min sedan
Tråkigt och höra då problemet är kvar ändå då, men fortsätt och skriv varje gång det dyker upp.
Nu fick jag ett :(