WishCookie Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Hej kolla in denahär filmen den är i typ 42 sekunder men mellan 37-42 så händer det roliga :) Länk: http://www.youtube.com/watch?v=7g0miuT6BBk...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Rofl XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Förstod inte det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 (redigerat) Förstod inte det roliga?Inte jag heller... Dom har tagit den från family guy och bytt ut gubbarna mot några anime snubbar som folk tycker är jätte coola. Redigerat 1 December 2008 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 ni har typ aldrig sett naruto va? Om ni inte har gjort det så fattar jag varför ni undrar vad som är roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 ni har typ aldrig sett naruto va? Om ni inte har gjort det så fattar jag varför ni undrar vad som är roligt. Ok lol, tycker naruto är tråkit, så kollar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Har sett både Family guy avsnittet som det nog är taget från, och Naruto, men det var ju inte alls kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 ni har typ aldrig sett naruto va? Om ni inte har gjort det så fattar jag varför ni undrar vad som är roligt. Man behöver inte ha sett Naruto för att fatta den. Jag tyckte inte att den var så kul. Alltihop är ju en kopia av family guy. Dessutom är family guys version bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 det var verkligen inte kul ni har torr humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Shame on you vad dålig den där var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Not fun at all. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.