Trixy Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Hej då va det så att några tjejer skriver lite då och då på bdb till mig undrar om ngn kan fixa så att jag kan få reda på deras gästlösen för det har de alla PMa mig om nån kan . Och om det är laglit . annars lås tråden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Det enda sättet är väl att fråga dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trixy Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 men asså de har lösen om du inte ser vad jag skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Om dom skriver till dig så kan man svara också. Gästbok och PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trixy Skrivet 3 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Det funkar ej kan ingen hjälpa så pmar jag account name eller kan nån ge tips hur man knäcker lösen utan Hacking tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Detta är väl brott mot regel eller ? MAn får väl inte snacka om Scam och HAckning och sånt skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 om du är smart så frågar du admin på bdb -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 om du är smart så frågar du admin på bdb -.- OMG Jag menade här på fuska... Han frågar hur man hackar till sig lösen... Läs lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 om du är smart så frågar du admin på bdb -.-Tror inte han kommer få lösenordet för då skulle ju alla fråga efter lösenorden och vf skulle man då behöva ha lösenord för att komma in på doms bdb man har ju lösen för att inte obehöriga ska komma in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trixy Skrivet 3 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 det är så bara att jag skulle vilja svara till de när jag inte kan men desväre sa jag att jag inte vill ha hacking program gillar inte hacking . lås tråden för inget kan hjälpa utan hacking program och vill inte hacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gun_man Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Sätt på så att bara vänner kan besöka din bdb och skriva PM till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 hacka o0.... lite fel sida för att tala om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.