Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Jag vill prova left 4 dead men jag hittar inte demot på xbox live eller steam men vet ni ni vad som är felet och hur kan man skaffa demot?

Sen om du skulle säga hur läskig left 4 dead är genom en skala från 1-10 vad skulle du ge det då?

Redigerat av hellbringer
Skrivet

Jag tror att den finns på Xbox live att ladda ner, men jag har köpt hela istället och tycker det äger ;)

Jag skulle ge det 3/10 om hur läskigt det är, man blir som aldrig skräm eller nått sånt, men det är jävligt kul

Skrivet (redigerat)
Jag vill prova left 4 dead men jag hittar inte demot på xbox live eller steam men vet ni ni vad som är felet och hur kan man skaffa demot?

Sen om du skulle säga hur läskig left 4 dead är genom en skala från 1-10 vad skulle du ge det då?

Demot finns inte längre. Det gällde bara i en vecka innan releasen.

L4D är inte ett skräckspel.

Redigerat av Garone
Skrivet

Tycker ni jag ska köpa det för jag gillade verkligen zombie mod i cod 5 jag tyckte det var skit kul men jag vet inte om jag sk köpa det eller inte för jag gillar inte skräck spel.

Det är för faen inte ett skräckspel. Se ovan.

Och ja, kan garantera dig att det är 10 gånger bättre än COD5 modden.

Skrivet (redigerat)

Ok jag ska köpa det imorgon till xbox 360.

Eller tycker ni jag ska köpa den till pc?

Vilken har fler funktioner eller tycker ni är bäst att köpa.

Redigerat av hellbringer

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...