Hellbringer Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 (redigerat) Jag vill prova left 4 dead men jag hittar inte demot på xbox live eller steam men vet ni ni vad som är felet och hur kan man skaffa demot? Sen om du skulle säga hur läskig left 4 dead är genom en skala från 1-10 vad skulle du ge det då? Redigerat 2 December 2008 av hellbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Jag tror att den finns på Xbox live att ladda ner, men jag har köpt hela istället och tycker det äger ;) Jag skulle ge det 3/10 om hur läskigt det är, man blir som aldrig skräm eller nått sånt, men det är jävligt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 demot fanns bara att ladda ner tills spelet kom, runt 4 som sagt inte så läskigt men kul som f*n!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 (redigerat) Jag vill prova left 4 dead men jag hittar inte demot på xbox live eller steam men vet ni ni vad som är felet och hur kan man skaffa demot? Sen om du skulle säga hur läskig left 4 dead är genom en skala från 1-10 vad skulle du ge det då? Demot finns inte längre. Det gällde bara i en vecka innan releasen. L4D är inte ett skräckspel. Redigerat 2 December 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Tycker ni jag ska köpa det för jag gillade verkligen zombie mod i cod 5 jag tyckte det var skit kul men jag vet inte om jag sk köpa det eller inte för jag gillar inte skräck spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Tycker ni jag ska köpa det för jag gillade verkligen zombie mod i cod 5 jag tyckte det var skit kul men jag vet inte om jag sk köpa det eller inte för jag gillar inte skräck spel. Det är för faen inte ett skräckspel. Se ovan. Och ja, kan garantera dig att det är 10 gånger bättre än COD5 modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Left 4 Dead är mer ett Teamworkspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 3 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 (redigerat) Ok jag ska köpa det imorgon till xbox 360. Eller tycker ni jag ska köpa den till pc? Vilken har fler funktioner eller tycker ni är bäst att köpa. Redigerat 3 December 2008 av hellbringer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Jag skulle föreslå till PC, förutsatt att du har en tillräckligt bra dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.