Animal Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 Vilket spel sak jag köpa till game cube? Jag funderar på sagan om konungens återkomst men ni kan väll säga något kul herrå
Nyllet Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 köp RoTK om du du gillar spel man slåss som s*tan i annars är väl FF:CC bra
Gäst Soffan Skrivet 2 April 2004 Rapport Skrivet 2 April 2004 Vilket spel sak jag köpa till game cube? Jag funderar på sagan om konungens återkomst men ni kan väll säga något kul herrå Javisst är Sagan Om Konungens Återkomst bra på film men inte alls på spel.Köp Final Fantasy för då kommer du inte ångra dig!
Kuzune Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 RotK är bra men man klarar det på en Dag, Kanske två. Fast man kan ju klara med alla gubbar, 9 stycken
Animal Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Skrivet 3 April 2004 Javisst är Sagan Om Konungens Återkomst bra på film men inte alls på spel. Köp Final Fantasy för då kommer du inte ångra dig! Final Fantasy vad gör man där sagan om konungens återkomst har min kompis å det är as skoj! :D
pollenallergi Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Det är ungefär som konungens återkomst fast roligare och större!
Animal Skrivet 3 April 2004 Författare Rapport Skrivet 3 April 2004 större?! mer banor? populärare?mer gubbar?
Rekommendera inlägg