Trixy Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Ok då va det så att vill ha reda hur man kan knäcka BDB lösenord eller lista utt ?? Helst inga hacking program helst tips eller nåt annat som du annser fungera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Detta är väl brott mot nån regel ? Här på fuska får man väl inte snacka om Warez, Hackning, Scam, Lösen Crackning. ( typ samma som Hacknin ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 du kan inte bara lista ut ett lösen så där du behöver nog nått slags program. Men det är nog förbjudet att göra detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trixy Skrivet 3 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 Ok men då vill jag ej ha hjälp om man måste hacka eller nåt för 1 ord jag hattar hacking så ni vet att jag har inte plannerat hacka jag vill bara svara på några saker och fråger de har skrivit inget annat. Så lås tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Du kan börja med att lära dig att stava. Sen kan du lära dig att bruttforka.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 ignore... men fråga admin på bdb... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Om du är i den åldern som man tror när man läser ditt sätt att skriva på så kommer du aldrig kunna hacka ett lösenord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 ignore... men fråga admin på bdb... ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Asså varför ska du göra det? Bara onödigt dom lurar dej så du kan bli banad där i från för hack. Vill du det? Fall du inte vill det så sluta med det här planerna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 det är väl bara fråga hon/han efter gästlösenordet eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Fråga är det bästa du kan göra. Att fråga om hur man hackar går under §3.8 så jag låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg