Kuddie Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Tjenare alla fuskare på fuska xD Nu hade jag tänkt att rolla en UD Warlock på valfri server, Och jag undrar om någon skulle kunna tänka sig att låta mig recruita dom så levlar vi tillsammans till 80, Det lär gå hyffsat snabbt med 3x mer xp. Satsar på att levla nästan varje dag, Men inte helt säkert. Om nån vill rolla med mig så skicka ett PM eller skriv i tråden så snackar vi mer, Och kan någon komma på förslag på bra server att rolla på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 3x expen gäller bara tills level 60, bara så du vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Jag kan nog invita dig, men vi kör bara till 60 i grupp då när x3 xp bara går till 60 ^^ helst servern The Maelstom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Donald, Jag menade att jag recruitar.. Själv har jag inte råd med två accounts xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Men du kommer ju till 60 innan ditt 10- dagars acc är slut ^^ men ska vi ta sten - sax - påse om vem som recruitar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Recruitar gärna någon också, man får ju mount. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Men du kommer ju till 60 innan ditt 10- dagars acc är slut ^^ men ska vi ta sten - sax - påse om vem som recruitar?Du kan bara bli lvl 20 och få 10g på trial. Själv recruitade jag brorsan och han blev 70 med 4d /played Rekommenderar definitivt att lvla med RAF! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Asså Donald, Jag har inte råd. Och med trial acc kan man bara bli 20.. -.-' Så ingen vill eller? Skriv bara om ni vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Jag tror dom flesta här redan har ett wow account & inte direkt vill köpa ett till account så det verkar ganska hopplöst att hitta någon som vill köra med RAF buffen just här :] PS. Sen för att inte åka på en kyss för att man har gått lite off-topic så kan jag anmäla mitt ICKE intresse! :] Redigerat 9 December 2008 av Nomatic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg