Husko Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Sverige,USA,Turkiet,TYSKLAND,LIBANON<3,DANMARK, några till kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Sverige, Danmark och gränsen mellan sverige och norge. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Portugal Spanien KanerieÖarna Polen Köpenhamn Italien - Sen ngt mer, men kommer inte på just nu . :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) vet inte vilka länder, men jag har varit utomlands 22 gånger iallafall. Ska försöka säga några: England 3 gånger Frankrike 1 gång Italien 2-3 gånger Spanien 4 gånger Usa 1 gång Danmark 1 gång tror jag Turkiet 1 gång Portugal 1 gång Grekland 1 gång Dom kommer jag ihåg. Redigerat 9 December 2008 av HolyHunter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Nu ska vi se! Sverige, Danmark, Tyskland, Österrike, Slovenien, Kroatien, Slovakien, Polen och Spanien. Där har ni det! Redigerat 9 December 2008 av Mixx0r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Sverige, Finland(åland), Danmark, kanarieöarna och italien två gånger. Redigerat 9 December 2008 av spiderpig96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Sverige, Danmark, Norge, Finland , Tyskland, Nederländerna, Frankrike, Spanien, Portugal, Italien, England, Kanada, Österike, Schwiez, Tunisien. Kanske nåt mer, inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Sverige, Danmark, Norge, Finland, USA, Indien, Frankrike, Spanien, Grekland, Bahamas, Brasilien, Argentina, Chile, Thailand, Japan, Kina. Kanske finns några mer men inte som jag kommer ihåg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Sverige (såklart), Finland, Danmark, Tyskland, Spanien, Mallorca, Cypern, Åland. Det var allt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Sverige (såklart), Finland, Danmark, Tyskland, Spanien, Mallorca, Cypern, Åland. Det var allt :) Mallorca ligger i spanien. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 (redigerat) Hmm få se nu... Afghanistan<3, Sverige, Nederländerna, Frankrike, Tyskland, Dubai och Ryssland. Det var allt som jag kom på nu. EDIT: Danmark och Belgien har jag också vart i..glömde dom^^ Redigerat 6 Januari 2009 av XzamX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 11 December 2008 Rapport Dela Skrivet 11 December 2008 Finland (typ 14 år) Sverige (2-3 ggr) Danmark Spanien(2 ggr) Grekland(2ggr) Kommer inte på flera just nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg