unknown12 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 (redigerat) Jag är göteborgare. sorry, hade inget att skriva hr. blev bara fel qote, och nu vet jag inte hur man tar bort. Redigerat 5 Maj 2010 av Junutci Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 Sverige,morsan har rötter från Finland men jag är helsvensk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 50%$W3 50%P0L4K Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 7 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2010 (redigerat) Heöt svensk, så långt bak i släkten jag vet iaf. Btw så är jag ungefär en åttondel Same också xD. Redigerat 7 Maj 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.