Rhino Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 http://farm1.static.flickr.com/181/405786314_c556c206fc.jpg SVEEEERIIGEEE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Född i sverige men mina föräldrar är från Bosnien... Så jag är Bosnisk. PS: Kom inte med skit att jag är svensk för att jag är född i sverige för det är inte sant. JAG HAR BOSNISK BLOD I MIG SÅ JAG ÄR BOSNISK! Hehe hatar när folk säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Född i sverige men mina föräldrar är från Bosnien... Så jag är Bosnisk. PS: Kom inte med skit att jag är svensk för att jag är född i sverige för det är inte sant. JAG HAR BOSNISK BLOD I MIG SÅ JAG ÄR BOSNISK! Hehe hatar när folk säger så. Så du menar att det inte är sant att du är född i sverige? Nej, du är svensk medborgare och född i sverige = Svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Född i sverige men mina föräldrar är från Bosnien... Så jag är Bosnisk. PS: Kom inte med skit att jag är svensk för att jag är född i sverige för det är inte sant. JAG HAR BOSNISK BLOD I MIG SÅ JAG ÄR BOSNISK! Hehe hatar när folk säger så. Flytta till Bosnien då om du är så nationalkåt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Född i sverige men mina föräldrar är från Bosnien... Så jag är Bosnisk. PS: Kom inte med skit att jag är svensk för att jag är född i sverige för det är inte sant. JAG HAR BOSNISK BLOD I MIG SÅ JAG ÄR BOSNISK! Hehe hatar när folk säger så. Flytta till Bosnien då om du är så nationalkåt :o hehe xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 är svensk men har en farfar som är spansk, en farmor som är dansk och en morfar som är amrikansk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 100% Svensk.... Långt tillbaka iaf.=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MissJolly Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Denisb, du påminner om min kusin. Min kusin heter Dennis och är 11, precis som du och är född i Sverige, men hans pappa m familj är från Bosnien och mamman är svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 http://farm1.static.flickr.com/181/405786314_c556c206fc.jpg SVEEEERIIGEEE! HELL YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 (redigerat) Född svensk, svenska föräldrar - men blodsmässigt halvest. (Mina farföräldrar kom hit ifrån Estland under andra världskriget.) Redigerat 2 Juli 2009 av WASD §3.10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Jag är svensk :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Svensk är jag, men jag har en finsk farmor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.