RySSEN Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2010 (redigerat) SWEDEN! Fast min 95-åriga granne flydde från Finland under andra världskriget när Sovjetunionen började dra framåt! :) Vem fan bryr sig, idiot? Alltså fy i helvete vad dum sak att säga. Föddes i Sverige och är därmed Svensk med Persiskt ursprung. Fan vad du ska gnälla över allt? Har du tvångstankar eller? Eftersom du alltid ska gnälla på andra.. Eller så kanske du bara är en besserwisser? Redigerat 3 Maj 2010 av RySSEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BillieJean Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 SWEDEN! Fast min 95-åriga granne flydde från Finland under andra världskriget när Sovjetunionen började dra framåt! :) Vem fan bryr sig, idiot? Alltså fy i helvete vad dum sak att säga. Föddes i Sverige och är därmed Svensk med Persiskt ursprung. Fan vad du ska gnälla över allt? Har du tvångstankar eller? Eftersom du alltid ska gnälla på andra.. Eller så kanske du bara är en besserwisser? När du väl får reda på det så kan du slänga iväg ett PM till mig, för jag skulle fan vilja veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Hur ***** ****ing svårt ska det vara att för i h-e hålla sig till ämnet? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 född i sverige, fast är 50% finsk och 50% same Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Hur ***** ****ing svårt ska det vara att för i h-e hålla sig till ämnet? <_< Som moderator ska man föregå som gått exempel! Sluta svära, bums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unknown12 Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Kurd, alltid varit kurd, kommer alltid vara kurd. :) Nähä? Belgien,USA,Sverige du sa att du hade piratblod i kroppen eller nåt sånt skit. OnT: 30% Amerikan, 20% engelsman, 50% svensk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohm Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Svensk :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 4 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2010 Jag kommer från Sverige, fast min granne som är 95 flydde från kroatien till jamaica sen tog en båt till finland, där bosatte han sig i 3 år innan han åkte till island och grönland bara för att, han flydde senare från grönland till sverige. Nu är han min granne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Jag är född i sverige Men Min mamma är Ryss så jag är halv svensk och Halv ryss B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaSvampen Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Jag är göteborgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Finland ofc :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 svärikke (sverige) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.