Gäst ihabba123 Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Som rubriken säger. Hur många timmar om veckan spelar du WoW? själv spelar jag ungefär 2-3 timmar om dan (16 timmar veckan) med min nya character. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Kanske 60-70 timmar per vecka. Men nu har jag lagt av med WoW så nu ligger det på 0 timmar i veckan :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Kanske 60-70 timmar per vecka. Men nu har jag lagt av med WoW så nu ligger det på 0 timmar i veckan :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Aldelles för många. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 Kanske 2-3h per vecka. Spelar på en familjedator, fast det är bara jag och ena syrran som använder den. Ska sälja mitt account i slutet av veckan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 För mycket, what's your point Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 För mycket, what's your point Intressant att veta hur mycket ni spelar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 ska du skita i ( slutade med wow iförrgår ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 ska du skita i ( slutade med wow iförrgår )Jävligt onödigt. Spelar typ 3-4h om dan, så det är väl typ 21-28h i veckan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 ska du skita i ( slutade med wow iförrgår ) Du behöver inte svara om du inte vill skriva hur många timmar spenderar vet du, du har ett eget val. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 ska du skita i ( slutade med wow iförrgår )Jävligt onödigt. Spelar typ 3-4h om dan, så det är väl typ 21-28h i veckan. vem är du ? min lärare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 9 December 2008 Rapport Dela Skrivet 9 December 2008 ska du skita i ( slutade med wow iförrgår ) Jävligt onödigt. Spelar typ 3-4h om dan, så det är väl typ 21-28h i veckan. vem är du ? min lärare? vem är du ? mussolini? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg