Legolasswe Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 När jag laddar ner tex trailer från någon sida,hamnar den direkt i Winamp,men jag vill inte ha den där.Kan man ställa in något så att filmerna hamnar på skrivbordet eller någon annanstans? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Beror på internet browsern du använder, du kan ställa in i dom på verktyg. Är du säker på att det är trailers? :P :D:D:D:D:D xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 -.-.Jag har redan ställt in det.Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 vad laddar du ner med då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Ladda ner filen så du har den på t.ex. på filbordet, högerklicka och tryck på öppna med och välj, använd det här programmet för den här filtypen (eller liknande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zelko Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) När jag laddar ner tex trailer från någon sida,hamnar den direkt i Winamp,men jag vill inte ha den där.Kan man ställa in något så att filmerna hamnar på skrivbordet eller någon annanstans? Tacksam för svar. använder du torrent ???? så kanske du laddar ner från thepiratebay.org eller nån annan sida och när du trycker ladda ner eller download så kommer det först en ruta som det står ok eller avbryt och det finns en ruta där uppe som det är en pil ner och på den kan man se an det finns att det hamnar på skrivbordet eller i dokument. och sen kan du i torrent så kan du i verktyg går du in och där kan man också ändra. Redigerat 13 December 2008 av zelko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Jag laddar ner från ign.com ;: Vad ska jag göra för att filmerna ska hamna på skrivbordet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 högerklicka på länken du får och välj spara som Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 högerklicka på länken du får och välj spara somSnarare "Spara länk som" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.