GameNight Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Hej :rolleyes: Har ni något tips på något bra krigsspel jag kan köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Postal2: Share The Pain, Postal 2: Apocalypse weekend, Postal 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 CS, BF2 BFV etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pacce Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 tzar:burden of the crown B) yeah!!! det är gött grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Far Cry 2, Counter Strike och Call of Duty 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) Hej :rolleyes: Har ni något tips på något bra krigsspel jag kan köpa? Berätta lite om din dator. Är den bra och klarar nyare spel så rekommenderar jag Counter-Strike 1.6 eller Counter-Strike Source. Även Battlefield 2, Call of Duty 4 samt Call of Duty 5. Är den lite äldre eller bara inte så himla ny så rekommenderar jag Counter-Strike 1.6 samt Counter-Strike Source Redigerat 13 December 2008 av Justfiwi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 det är en Windows XP och den klarar väldigt nya spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 det är en Windows XP och den klarar väldigt nya spel Vad är det i den då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Far Cry 2, Fallout 3, Bioshock Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Battlefield spelen är väldigt roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Alla Postal 2 spelen och Half-Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameNight Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 det är en Windows XP och den klarar väldigt nya spel Vad är det i den då? Vadå? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.