Hoppa till innehåll

Perfect World


Selene
 Dela

Rekommendera inlägg

Någon som spelat online spelet Perfect World? ett roande gratis online spel med möjlighet att betala för items om man vill annars är det helt gratis och man har möjligheten att göra en hel del questar villket jag ofta blivit besviken på andra online spel. Men vad som främst gör Perfect World kul är att man kan ändra sin karaktärs utseende med stor variation. Så vad tycker ni om detta roande online spel?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

ok..jag har väl inte testat det särskilt länge :P bara till typ lvl 20. Rohan failade ju rättså stort också vilket jag bara spelade till lvl 3 lol. Efter varit väldigt sugen på det i flera månader så var det en stor besvikelse. Visst..jag spelade det samma dag det släpptes så det var fullt med folk som ks'ade mig och sånt men det stora anledningen var att mitt xfire inte riktigt ville funka så bra där och om jag tabbade upp en chat ruta så kunde jag inte röra mig inne på spelet sen >.>. Sen så spelade jag också RF vid den tiden(gör det fortfarande lol) och iofs letade efter ett nytt spel men kunde väl inte riktigt släppa det :). Det var inte ju inte RF så det dög inte :P.

 

Men back to PW...

Det var väldigt mycket quests och springande hit och dit och ja..många saker som gjorde att jag inte gillade det lol. Ett grind spel utan något unikt (förutom att flyga...vilket var rättså lame imo) och som jag sa innan så var det inte RF hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv spelade jag Holic som första online spel, fastnade stenhårt för det och har sedan dess letat efter Holic andan i alla online spel jag testat. Jobbigt eftersom man inte blir så öppen för nya spel =(

 

Rohan har underbar grafik, och karaktärerna är fina XD där får den helt klart + poäng XD

Men tyvärr så tappade jag snabbt intresset för Rohan då inget hände, alla questar var likadana och det fans bara ras städerna sedan var det ganska tomt. Men fin grafik har det.

 

PW är inte perfekt men jag tycker ändå att dom sticker ut med sin Untamed ras, Barbarian och Venomancer kan ju byta skepnad och Venomancer kan tämja många olika sorters djur.

 

Vilken ras och klass spelade du med?

Redigerat av Selene
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv kör jag mest gratis online spelen, min plånbok gillar inte att lägga ut pengar i månaden men det skulle klart vara kul att spela lite mer betalade online spel eftersom jag antar att dom har lite mer funktioner än gratis spelen som PW och Rohan. XP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

var nog bara en människa eller något...

 

och ja, du köper GW i affären fast sedan har det ingen månadskostnad.

Du var en human warrior medan jag var en untamed panda på den malaysianska (stavning) versionen (vi körde ju lite). ;)

 

Selene, kör du den internationella eller malaysikansa versionen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

var nog bara en människa eller något...

 

och ja, du köper GW i affären fast sedan har det ingen månadskostnad.

Du var en human warrior medan jag var en untamed panda på den malaysianska (stavning) versionen (vi körde ju lite). ;)

 

Selene, kör du den internationella eller malaysikansa versionen?

 

Kör den internationella versionen som karaktären på min avatar =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...