Hoppa till innehåll

Sett Döden I Vitögat


asabrasa

Rekommendera inlägg

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

har inte varit med om så mycket, inget brutet eller sytt.

 

senaste som hänt här ialafall.

 

Jag och 4 kompisar klättrade upp på skoltaket i en hängande stupränna, att klättra var inge svårt men att sen dra sig upp på taket var svårt och halkigt.

Jag var den sista av oss som klättrade upp och när jag skulle dra mig upp över takkanten så tappade jag greppet och lyckades på något sätt fånga mig i en våggrät stupränna och skulle försöka dra mig upp men kände då att den höll på att gå av, ropade på mina kompisar och dom drog upp mig på taket :)

vem vet vad som skulle hända om jag ramlat de där 5-6 metrarna och landat på ryggen.

Redigerat av Svetsloppan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mitt värsta var när jag blev påkörd av en bil med moppen förra året.

 

fick sitta med gips på bägge benen två månader av sommarlovet. (det sög had tråkigt som f*n)

 

skulle vara kul att höra vad ni gått igenom.

Aj, de där bilarna borde inte få ha mopeder -.- Köra kan de, men inte på två hjul, det vet ju alla.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Såg att någon nämnde att han körde in i ett träd med pulkan ^_^

 

Samma hände mig, åkte ner för en backe, jag visste ju att det var ett hus framför och att jag skulle hoppa av innan jag var framme. Vettifan vad som hände men jag körde rakt in i huset! XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag var liten så var jag på utflyckt med min klass vid några "berg" och när jag skulle klättra ner från det (det fanns ett rep) sen så tappade jag greppet och åkte ner cirka 5 meter och rev mig på magen men som tur var fick jag tag på repet vet inte hur men jag gjorde också illa handen när jag tog tag i repet så stannade jag inte direkt och jag "gled" med handen på repet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

När jag var 5 år i Älvsjöbadet, då finns det en stor baseng och en liten, jag råkade ta ramla in i den stora och jag höll på att drunkna tills 2 större grabbar från dagiset lyfte upp mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...