asabrasa Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 mitt värsta var när jag blev påkörd av en bil med moppen förra året. fick sitta med gips på bägge benen två månader av sommarlovet. (det sög had tråkigt som f*n) skulle vara kul att höra vad ni gått igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Gått ut på gatan när en bil kom i hög fart typ. Tur att bilen hade abs :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) ramlade från cykel bröt benet har gipset forfarande!! men den ska av den 22/12 längtar :) tur att jag inte rammlade på huvudet skulle kanske inte levat idag Redigerat 13 December 2008 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) har inte varit med om så mycket, inget brutet eller sytt. senaste som hänt här ialafall. Jag och 4 kompisar klättrade upp på skoltaket i en hängande stupränna, att klättra var inge svårt men att sen dra sig upp på taket var svårt och halkigt. Jag var den sista av oss som klättrade upp och när jag skulle dra mig upp över takkanten så tappade jag greppet och lyckades på något sätt fånga mig i en våggrät stupränna och skulle försöka dra mig upp men kände då att den höll på att gå av, ropade på mina kompisar och dom drog upp mig på taket :) vem vet vad som skulle hända om jag ramlat de där 5-6 metrarna och landat på ryggen. Redigerat 13 December 2008 av Svetsloppan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Jag åkte pulka och flög på ett gupp rätt in i en stolpe <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 mitt värsta var när jag blev påkörd av en bil med moppen förra året. fick sitta med gips på bägge benen två månader av sommarlovet. (det sög had tråkigt som f*n) skulle vara kul att höra vad ni gått igenom. Aj, de där bilarna borde inte få ha mopeder -.- Köra kan de, men inte på två hjul, det vet ju alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Var på kollo för ett par år sen; första dagen klättrade jag upp i ett träd, självklart ramlade jag ner och bröt foten. Gjorde förbannat ont, fick hoppa omkring på kryckor i 2 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 (redigerat) När jag opererade bort min blindtarm. Dock inte så farligt, men iaf det värsta. (Har inte varit med om så mycket) Redigerat 13 December 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 HMmm.... Nopp.. kommer inte upp nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 Såg att någon nämnde att han körde in i ett träd med pulkan ^_^ Samma hände mig, åkte ner för en backe, jag visste ju att det var ett hus framför och att jag skulle hoppa av innan jag var framme. Vettifan vad som hände men jag körde rakt in i huset! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 När jag var liten så var jag på utflyckt med min klass vid några "berg" och när jag skulle klättra ner från det (det fanns ett rep) sen så tappade jag greppet och åkte ner cirka 5 meter och rev mig på magen men som tur var fick jag tag på repet vet inte hur men jag gjorde också illa handen när jag tog tag i repet så stannade jag inte direkt och jag "gled" med handen på repet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 13 December 2008 Rapport Dela Skrivet 13 December 2008 När jag var 5 år i Älvsjöbadet, då finns det en stor baseng och en liten, jag råkade ta ramla in i den stora och jag höll på att drunkna tills 2 större grabbar från dagiset lyfte upp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.