xpliT Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Tycker att 9 år är för lite för att spela Halo. Jag skulle inte lyssnat på de i det här forumet där majoriteten är under 12 år och där man tävlar om vem som började spela blodigast spel först. Jag skulle inte köpt Halo, om jag var i dina skor, till min 9 åriga son. :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OOME Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Tycker att 9 år är för lite för att spela Halo. Jag skulle inte lyssnat på de i det här forumet där majoriteten är under 12 år och där man tävlar om vem som började spela blodigast spel först. Jag skulle inte köpt Halo, om jag var i dina skor, till min 9 åriga son. :] Word. Egentligen så kan jag tycka (Är 18 år) att det är både upp till föräldrarna och barnet. Så länge barnet inte får mardrömmar eller tar illa upp på något sett, eller tar efter spelet på ett negativt sett. I så fall är barnet inte redo och är för ung. Medans något annat barn klarar av det bättre och allt går bra. Man får helt enkelt tänka lite psykologiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 tycker att nioåringar kan spela halo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Det får föraldrarna bestämma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg