slabb Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 jag ska köpa fallout 3, det har jag bestämt mig för. Men är det roligast på xbox360 eller på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 Dator pga alla mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slabb Skrivet 14 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 skulle det släppas ett construction set till fallout 3? hörde nånstans att det inte skulle bli tillgängligt att moddat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 December 2008 Rapport Dela Skrivet 14 December 2008 skulle det släppas ett construction set till fallout 3? hörde nånstans att det inte skulle bli tillgängligt att moddat. Det har släppts för länge sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Håller med Garone. Du ska självklart skaffa det till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Helt klart PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.