Carina Skrivet 15 December 2008 Rapport Dela Skrivet 15 December 2008 Hej! Har köpt ett Wii till familjen i julklapp, vill ju ha ett spel till mig också, många spel till barnen finns det, men jag letar efter ett riktigt bilspel, t ex något i klass med Grand Tourismo, finns det? Eller kan någon av er rekommendera något liknade? /Carina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Need for Speed: Pro Street. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Need For Speed spelen, Excite Truck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Hej! Har köpt ett Wii till familjen i julklapp, vill ju ha ett spel till mig också, många spel till barnen finns det, men jag letar efter ett riktigt bilspel, t ex något i klass med Grand Tourismo, finns det? Eller kan någon av er rekommendera något liknade? /Carina Bil spel finns det massor av, Men om du vill ha bra bilspel får du vara försiktig med pengarna och verkligen leta smart!. Exite truck blev 2007 årets bästa racing spel för vissa tidningar och det rekommenderar jag. Sen finns det alltid Mario Kart Wii som är racing men i en helt annan stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Kan ju säga att det bara är Mario Kart Wii som är värt att köpa i Nintendos genrer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Carina Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Ok, tack alla. Finns inte typ Colin McRay eller hur det nu stavas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Har för mig att Colin McRae inte finns till Wii, tyvärr. Men jag rekommenderar Excite Truck (& Mario Kart) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 (redigerat) Jag rekomenderar att du köper Mario Kart Wii :D name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Redigerat 24 December 2008 av Pikachu456 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2010 Men jag rekommenderar Excite Truck (& Mario Kart)jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostbuster9 Skrivet 18 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2010 Need For Speed Undercover är rätt najs men inte direkt som Gran Turismo men MX VS ATV funkar väl. Wii är verkligen inte den konsol man ska ha bilspel till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2010 (redigerat) EDIT: fan, såg att tråden var 2 år gammal. Redigerat 21 Mars 2010 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.