The Moose Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 ja kommer hem vid 19.00 med skulle jag tro. Bara att hoppa in i spelet! Om en halvtimme smäller det så se till att bjuda in så många ni kan och var på era platser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Någon som vill spela cod 4/5 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Mjodå, det blev en del intensiva och hårda fighter, Phron och Pilicular ägde ju ut de flesta, men det var kul. Ska själv fortsätta min spelkväll med Super Mario Bros 3 på Wii sedan kanske lite Lost Planet på 360. Väl mött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Mjodå, det blev en del intensiva och hårda fighter, Phron och Pilicular ägde ju ut de flesta, men det var kul. Ska själv fortsätta min spelkväll med Super Mario Bros 3 på Wii sedan kanske lite Lost Planet på 360. Väl mött.Haha :) jo kul var det synd att inte fler kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Jag kan vara med nästa gång, om jag får min lilla nätverkskabel av en kompis... glömde den hos honom för ett halvår sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Någon som har förslag på vad vi ska lira nästa spelkväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Det ända jag har som funkar xD Halo3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Kan inte vi lira GTA IV? Har inte Halo 3 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Vi kunde ha kört GH3 om jag inte hade pajat min skiva... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 SKATE..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 SKATE..?You said it ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 SKATE..?You said it ;) GTA IV har ett halvtaskigt onlineläge. Tänkte Left 4 Dead trots att mitt spel fortfarande inte kommit från play.com, vi grundar på det tills morgonförmiddag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.