Sidney Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Hej! När ni ska skicka iväg en anmälan på ett inlägg, vad brukar ni skriva i "Skriv din anmälan"? Själv brukar jag bara skriv en kort kommentar som, "Onödigt inlägg" och liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Jag skriver bara typ §1 osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 skriver typ; "detta är spam", "finns samma tråd redan", "han är en komplett idiot, plocka bort han med en gång". XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 Skriv regel nummer §3.9 till exempel för spam. Eller alternativ skriv vad som är felet. Skriv på ett enkelt sätt så vi ser vad ni anser vara fel. Skriv inget annat, inga hälsningar, inga svar på inläggen eller något sånt, ni kan bli varnade om ni missbrukar denna funktion med flit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 brukar skriva typ "det finns redan en sån tråd" "spam" "regelbrott" (när jag inte vet vad regeln heter ^^) Brukade skriva typ §1.11 och sånt förut när jag kunde reglerna :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 skrev också alltid reglerna innan men nu så är du så kluddiga så jag skriver mest bara onödigt inlägg lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Skriv inget annat, inga hälsningar, inga svar på inläggen eller något sånt, ni kan bli varnade om ni missbrukar denna funktion med flit.lugn Xade, vi vet, det står nämligen bredvid rutan man fyller i meddelandet i. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 skrev också alltid reglerna innan men nu så är du så kluddiga så jag skriver mest bara onödigt inlägg lol.Samma här. Håller knappt koll på "paragraferna" längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) Jag brukar skämta till det och skriva fula saker i den rutan. Redigerat 18 December 2008 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) Jag brukar skämta till det och skriva fula saker i den rutan.Men fy på dig då. On-Topic: Tyckte dom gamla reglerna var lättare att hålla koll på... Dom var tydligare. Redigerat 18 December 2008 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) skriver typ; "detta är spam", "finns samma tråd redan", "han är en komplett idiot, plocka bort han med en gång". XDsamma, ibland skirver jag bara "§3.1" och skickar iväg några gånger skrev jag Brödrost och Kaviar m.m. eftersom jag tyckte det var självklart att tråden skulle låsas men då fick jag en tillsägelse Redigerat 18 December 2008 av WASD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 skriver typ; "detta är spam", "finns samma tråd redan", "han är en komplett idiot, plocka bort han med en gång". XDsamma, ibland skirver jag bara "§3.1" och skickar iväg några gånger skrev jag Brödrost och Kaviar m.m. eftersom jag tyckte det var självklart att tråden skulle låsas men då fick jag en tillsägelse Ha! Synden straffar sig själv =DSurt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg