Hoppa till innehåll

Skryt!


Aircondition
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 219
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet (redigerat)

Bara två låtar med 4 stjärnor som ska höjas till 5 nu. The Number of the Beast är inte alls min låt, jag hatar när man måste alt-strumma riktigt sakta. :( Sen Raining Blood såklart, 180k igår.

Redigerat av Aircondition
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara två låtar med 4 stjärnor som ska höjas till 5 nu. The Number of the Beast är inte alls min låt, jag hatar när man måste alt-strumma riktigt sakta. :( Sen Raining Blood såklart, 180k igår.

Jag klarade TTFaF idag, teh happiness is infinite.

Nu kan jag fokusera all min vakna tid på Raining GAY.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bara två låtar med 4 stjärnor som ska höjas till 5 nu. The Number of the Beast är inte alls min låt, jag hatar när man måste alt-strumma riktigt sakta. :( Sen Raining Blood såklart, 180k igår.

Jag klarade TTFaF idag, teh happiness is infinite.

Nu kan jag fokusera all min vakna tid på Raining GAY.

 

Gz! Jag är för upptagen med TF2 för att spela Guitar Hero nu. :( Annars hade jag självklart 5-star:at hela spelet redan... Heh.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

FC:ade Lay Down, Cities on Flames with Rock 'n' Roll, Miss Murder, When You were Young, Mississippi Queen, Barracuda och Reptilia idag. 5*:ade även One. Jag är glad över mina meriter! Även om de är ganska horribla. Men nu ska jag skaffa mig meriter på Pokémon!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns ju några undantag, typ Hot for Teacher, Crazy Train, Satch Boogie, Trapped Under Ice, men annars är det skittråkigt. Bra jobbat när man för en gångs skull släpper ett spel med många låtar att slarva bort det med låtar som inte alls passar GH.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...