Mintplanta Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Trallade mig igenom Metallica på 2 dagar på expert utan större svårigheter. Underbart spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 14 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2009 Hoppas inte det var handtrallande igenom, för då är du bara läskig..;-) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 (redigerat) Bara två låtar med 4 stjärnor som ska höjas till 5 nu. The Number of the Beast är inte alls min låt, jag hatar när man måste alt-strumma riktigt sakta. :( Sen Raining Blood såklart, 180k igår. Redigerat 15 Juli 2009 av Aircondition Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Bara två låtar med 4 stjärnor som ska höjas till 5 nu. The Number of the Beast är inte alls min låt, jag hatar när man måste alt-strumma riktigt sakta. :( Sen Raining Blood såklart, 180k igår. Jag klarade TTFaF idag, teh happiness is infinite. Nu kan jag fokusera all min vakna tid på Raining GAY. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Bara två låtar med 4 stjärnor som ska höjas till 5 nu. The Number of the Beast är inte alls min låt, jag hatar när man måste alt-strumma riktigt sakta. :( Sen Raining Blood såklart, 180k igår. Jag klarade TTFaF idag, teh happiness is infinite. Nu kan jag fokusera all min vakna tid på Raining GAY. Gz! Jag är för upptagen med TF2 för att spela Guitar Hero nu. :( Annars hade jag självklart 5-star:at hela spelet redan... Heh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2009 (redigerat) I love Rock´n Roll på Expert i Guitar Hero 1 Redigerat 16 Juli 2009 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 Klarade Scream Aim Fire på trummor på andra föröket med 4* på expert(jag är en trummis och låten är väldigt lätt med det ständigt repeterande beaten och fillen) Fick 5* på TtFaF för nån dag sen på GH3 xd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 17 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2009 FC:ade Lay Down, Cities on Flames with Rock 'n' Roll, Miss Murder, When You were Young, Mississippi Queen, Barracuda och Reptilia idag. 5*:ade även One. Jag är glad över mina meriter! Även om de är ganska horribla. Men nu ska jag skaffa mig meriter på Pokémon! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 19 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Klarade GHWT för första gången på Expert utan att faila. :/ SÄMSTA LÅTLISTAN EVER, AMIRITE!? Alla låtar var bara typ dadadadadadadadadada med dubbel- och trippelnoter. Trååååkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2009 Det finns ju några undantag, typ Hot for Teacher, Crazy Train, Satch Boogie, Trapped Under Ice, men annars är det skittråkigt. Bra jobbat när man för en gångs skull släpper ett spel med många låtar att slarva bort det med låtar som inte alls passar GH. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Jag får sådan jävla nördrage. Jag failade 82% in i Raining Blood ;_; Jag är så sur, så sur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Jag får sådan jävla nördrage. Jag failade 82% in i Raining Blood ;_; Jag är så sur, så sur. Vilken del failade du i? O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg