Viruz256 Skrivet 16 December 2008 Rapport Dela Skrivet 16 December 2008 När kommer Guitar Hero Metallica ut??? Jag och min lärare(vi är båda riktigt stora Metallica fans) pratade om det idag, och jag undrar när det släpps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 (redigerat) Jag har hört att det ska komma någon gång 1a kvartalet 2009 Redigerat 17 December 2008 av joelb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Gött! Jag kommer f*n köpa det direkt:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Kommer köpa det, no doubt. Skulle dock vilja se låtlistan? Och som sagt någon gång under våren/sommarn ska det komma ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Jag tänker köpa det endast för Master of Puppets. Fän vad bra den är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Jag kommer nog inte köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 (redigerat) Jag kommer lätt att köpa det! Kommer köpa det, no doubt. Skulle dock vilja se låtlistan? Och som sagt någon gång under våren/sommarn ska det komma ut.här är låtlistan: *fake* Redigerat 18 December 2008 av joelb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Jag kommer lätt att köpa det! Kommer köpa det, no doubt. Skulle dock vilja se låtlistan? Och som sagt någon gång under våren/sommarn ska det komma ut.här är låtlistan: Den är fake.. Om man kollar på fodralet så är det väldigt likt ettans fodral, plus att användaren inte har nån källa.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Vafan, ge oss Fade To Black och Ride The Lightning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Guitar Hero : Meallica kommer ut mellan första och andra kvartalet 2009. Metallica har själv valt ut typ.. x antal låtar + 20 bonuslåtar från andra band som ska vara med. konceptet liknar Guitar Hero World tour och Rock band med trummor, bas och mick! Har jag hört iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Kommer köpa det, no doubt. Skulle dock vilja se låtlistan? Och som sagt någon gång under våren/sommarn ska det komma ut. här är låtlistan: Den är fake.. Om man kollar på fodralet så är det väldigt likt ettans fodral, plus att användaren inte har nån källa.. Okej, men här är en ny! * "Enter Sandman" by Metallica * "For Whom The Bell Tolls" by Metallica * "Fuel" by Metallica * "Hit The Lights" by Metallica * "King Nothing" by Metallica * "Master of Puppets" by Metallica * "No Leaf Clover" by Metallica * "Nothing Else Matters" by Metallica * "Sad But True" by Metallica * "The Unforgiven" by Metallica * "Where I May Roam" by Metallica * "No Excuses" by Alice in Chains * "Turn The Page" by Bob Seger * "Hell Bent For Leather" by Judas Priest * "Demon Cleaner" by Kyuss * "Tuesdays Gone" by Lynyrd Skynyrd * "Blood and Thunder" by Mastodon * "Armed and Ready" by Michael Schenker Group * "Mother of Mercy" by Samhain * "Black River" by The Sword * Additional songs from Foo Fighters, Queen, and Slayer Hittade den på: http://guitarhero.forums3.com/other-guitar...mation-t27.html Kan dock också vara fake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 * Additional songs from Foo Fighters, Queen, and Slayer :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg