nikee Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 vilket e det bästa sound tracket till film och spel?? ja tycker sound tracket till filmen rock star Citera
Gäst Soffan Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 Jag tycker klart Sagan Om Ringen Soundtracket :D Citera
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Skrivet 3 April 2004 inte hörtså många.Sagan om ringen också...lyssnat på hos en kompis. Citera
Secred Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Resident Evil, Mission Impossible, Matrix. Nästa soundtrack till Resident Evil Apocolypse blir ganska tört. Citera
Ytterman Skrivet 4 April 2004 Rapport Skrivet 4 April 2004 Matrixarna lätt. Och Charlie's Angels soundtracken är rätt bra också.. Och Ocean's Eleven. Citera
Quisties Skrivet 12 April 2004 Rapport Skrivet 12 April 2004 Jag tycker Matrix, Final Fantasy VIII, Final fantasy X, Final fantasy X-2 och School of rock - sountacken är bra. Jag har dock bara hört soundtracket direkt från filmen/spelet, så jag kan inte bedöma hela soundtracket. Citera
Gäst Soffan Skrivet 12 April 2004 Rapport Skrivet 12 April 2004 Jag tycker Matrix, Final Fantasy VIII, Final fantasy X, Final fantasy X-2 och School of rock - sountacken är bra. Jag har dock bara hört soundtracket direkt från filmen/spelet, så jag kan inte bedöma hela soundtracket. Men Final Fantasy är ju spel inge film! Men deras musik är bäst iallafall :D Citera
nikee Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Skrivet 12 April 2004 QUOTE (Rikku @ 12/04-2004 07:53:26) Jag tycker Matrix, Final Fantasy VIII, Final fantasy X, Final fantasy X-2 och School of rock - sountacken är bra. Jag har dock bara hört soundtracket direkt från filmen/spelet, så jag kan inte bedöma hela soundtracket. Men Final Fantasy är ju spel inge film! Men deras musik är bäst iallafall det finns en final fantasy film Citera
Quisties Skrivet 12 April 2004 Rapport Skrivet 12 April 2004 (Rowyn @ 12/04-2004 09:31:26) Jag tycker Matrix, Final Fantasy VIII, Final fantasy X, Final fantasy X-2 och School of rock - sountacken är bra. Jag har dock bara hört soundtracket direkt från filmen/spelet, så jag kan inte bedöma hela soundtracket. Men Final Fantasy är ju spel inge film! Men deras musik är bäst iallafall :D Han frågade film och spel. Så jag svarade både film och spel.Tips: läs inläggen ordentligt nästa gång ;) . Citera
Rallypacker Skrivet 12 April 2004 Rapport Skrivet 12 April 2004 detta är i för sig en serie men... That´s 70´s show! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.