Rhino Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Tja! Jag är en kille som går i 6:an som är typ jordens mest nervöse pöjk, VARJE gång någon lärare pekar på mig så glor jag bara på henne o säger inte ett knyst, sen börjar jag typ raggla med rösten och ba: ne,eejj,.. jag.. kan intee... alltså det är SÅÅÅ jobbigt :( jag vet inte vrf jag är en sån person :( också för det andra: JAG GLÖMMER LÄXORNA JÄMT! Jag måste alltid fråga läraren eller kompisen om vi hade läxa tills imorrn, fröken blir mer sur och jag blir mer ledsen och tankspridd över min nervös'het.. :( det är hur jobbigt som helst, om någon skulle kunna hjälpa en nervös 11 åring? På fritiden är jag sprallig och sitter mycket vid datorn, har några kärleks problem, som en ''vanlig'' 11 åring, alltså kan någon bara hjälpa mig, jag glömmer, jag blir mer nervös, snart pallar jag ingenting, jag komemr börja skolka nästan annars. det är kris! Jag behöver hjälp! /FatBall - den nervöse.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 17 December 2008 Rapport Dela Skrivet 17 December 2008 Tja! Jag är en kille som går i 6:an som är typ jordens mest nervöse pöjk, VARJE gång någon lärare pekar på mig så glor jag bara på henne o säger inte ett knyst, sen börjar jag typ raggla med rösten och ba: ne,eejj,.. jag.. kan intee... alltså det är SÅÅÅ jobbigt :( jag vet inte vrf jag är en sån person :( också för det andra: JAG GLÖMMER LÄXORNA JÄMT! Jag måste alltid fråga läraren eller kompisen om vi hade läxa tills imorrn, fröken blir mer sur och jag blir mer ledsen och tankspridd över min nervös'het.. :( det är hur jobbigt som helst, om någon skulle kunna hjälpa en nervös 11 åring? På fritiden är jag sprallig och sitter mycket vid datorn, har några kärleks problem, som en ''vanlig'' 11 åring, alltså kan någon bara hjälpa mig, jag glömmer, jag blir mer nervös, snart pallar jag ingenting, jag komemr börja skolka nästan annars. det är kris! Jag behöver hjälp! /FatBall - den nervöse.. :( Skaffa en kalender och skriv ner alla läxor i kalendern. Tänk på att inga svar/frågor är dåliga, de kan kanske vara mindre lämpliga eller fel t.ex. Men de är aldrig dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Nervös brukar man va när det inte går och få ut något man verkligen vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 18 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 Lixom, som jag sa övre, när hon tar mig att säga ett svar på en fråga så sitter jag bara där, (HELT TYST) tittar på henne, för jag kan oftast det inte, som på spanskan. hon frågar mig en sak, jag säger fel, alla skrattade. det är det som är jobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
avatar22 Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 så är jag också typ men jag går i femman och är 11år. men om någon lärare pekar på dig eller pratar med dig så var lugn och smila hela tiden:P funkar för mig:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Haha, okej. ska prova det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Sån var jag med innan. Fast det gick över när ja gick vårterminen i 7:an ;) För då hade ja vant mig vid mina nya vänner och lärare. Sen blir man nästan som en kompis med lärarna :P Redigerat 19 December 2008 av SID Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Det var samma sak med mig. Men nu är det över. Koppla av och sitt inte mycket framför datorn det gör dig enu nervösare och det är säkert därför du glömmer läxorna med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Är det sant, att man blir det? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Det var samma sak med mig. Men nu är det över. Koppla av och sitt inte mycket framför datorn det gör dig enu nervösare och det är säkert därför du glömmer läxorna med.Mm, allt är ju datorernas fel i grund och botten. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 (redigerat) Brukar skriva ner alla mina läxor på ett litet papper. T.ex. såhär: Svenska: Läsa bok [x] Göra frågorna [ ] Spanska: Skriva berättelse [ ] Matte: Procent till s.123 [x] o.s.v Redigerat 20 December 2008 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 20 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Men oh noo! men alltså det är många i min klass som brukar spela wow tyo as länge mne dom är inte ett dugg nervösa..(WTF?!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.