Hoppa till innehåll

Jag Är Så Nervös!


Rhino

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tja!

Jag är en kille som går i 6:an som är typ jordens mest nervöse pöjk, VARJE gång någon lärare pekar på mig så glor jag bara på henne o säger inte ett knyst, sen börjar jag typ raggla med rösten och ba: ne,eejj,.. jag.. kan intee...

alltså det är SÅÅÅ jobbigt :( jag vet inte vrf jag är en sån person :( också för det andra: JAG GLÖMMER LÄXORNA JÄMT! Jag måste alltid fråga läraren eller kompisen om vi hade läxa tills imorrn, fröken blir mer sur och jag blir mer ledsen och tankspridd över min nervös'het.. :( det är hur jobbigt som helst, om någon skulle kunna hjälpa en nervös 11 åring?

På fritiden är jag sprallig och sitter mycket vid datorn, har några kärleks problem, som en ''vanlig'' 11 åring, alltså kan någon bara hjälpa mig, jag glömmer, jag blir mer nervös, snart pallar jag ingenting, jag komemr börja skolka nästan annars. det är kris!

Jag behöver hjälp!

 

/FatBall - den nervöse.. :(

Öva på ditt självförtroende och retorik.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

I 4:an var jag alltid nervös och bet på naglarna. Jag spelade mycket dator och kunde inte somna för jag var orolig. Sen började dra ner på datorspelandet och spelade bara till klockan 16.00 varje dag. Sen blev allt bra.

 

Nu så spelar jag dator hela tiden och mår bra.

jag är väldigt nervös, jag kan inte sova, jag spelar dator hela dagarna och isolerar mig från mina vänner ( ingen har varit hemma hos mig på 2 år ) fast jag överlever ändå.

 

 

ontopic: angående de där med spanskan, jag kan inte ett skit på spanskan, mitt minne är urkasst, så jag känner igen mig där. fast det är ju inte så mycket man kan göra åt de tyvärr...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

LÄR DIG TA ANSVAR !!!

Det e inte dina föräldrars fel.. inte heller dina kompisars, inte ens lärarnas!

det är ditt fel!

Yup. Ditt!

Det är för att du inte gör dina läxor osv.

häng med på lektionerna istället för att tänkta på wow "ska jag fixa 200 i crafting????"

Tänk på framtiden istället. det är viktigt, senshi!

Tips på att ta ansvar: har du ett husdjur? mata det, lek med det osv. Så du vet vad du ska göra.

eller efter skolan, ta med de flesta böckerna som är aktuellt just nu, tex so prov i geografi på onsdag.

ta med de böckerna och gärna matteboken för att komma ikapp, eller komma före de andra.

 

tack, windnoob

(kände mig som en mamma)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lixom, som jag sa övre, när hon tar mig att säga ett svar på en fråga så sitter jag bara där, (HELT TYST) tittar på henne, för jag kan oftast det inte, som på spanskan. hon frågar mig en sak, jag säger fel, alla skrattade. det är det som är jobbigt..

säg att du inte vet, eller prata med läraren när ni är ensamma och säg att du är blyg och inte vill att han/hon frågar dig saker
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...