Hoppa till innehåll

Varning!


N1ck3
 Dela

Rekommendera inlägg

Förmedla till alla dina kontakter!!

 

Var uppmärksam under de närmaste dagarna: öppna inte några buskap med en bilaga med titeln 'Vykory från HALLMAR' oberoende vem som har sickat det till dig!

 

Det är ett virus som öppnar en vykorts-bild, som 'bränner' hela C-hårddisken i din dator!

 

Detta virus kommer att tas emot av någon som har din e-postadress i sin kontaktlista. Det är anledningen till att du måste meddela alla dina kontakter! Det är bättre att få detta budskap 25 gånger, än att ta emot viriuset och öppna det!!

 

Om du fåt ett mail kallat POSTCARD, trots att det sickas till dig från en vän; öppna inte!! Stäng av datorn omedelbart!!!

 

Detta är det värsta viruset som aviserats av CNN. Det har varit indelade efter Microsoft som den mest destruktiva viruset någonsin!!

 

Detta virus upptäckted av McAfee nyligen, och det finns ingen reparation ännu för denna typ av virus! Detta virus förstör hårddisken, där vital infromation hålls!!!

 

Meddela alla dina vänner.

 

Jag tog det här från ett brev vi fick av polisen så jag varnar hela fuska.se för detta virus!

Redigerat av freakynicke
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehh nej... Virus går på filer i datorn, inte -själva- datorn, iaf har jag förstått det så. Något som inte är fysiskt kan inte skada ett fysiskt objekt, så glhf att det bränner hårddisken...

 

Förresten, Virus... Inte Virius.

Redigerat av Arcaon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ehh nej... Virus går på filer i datorn, inte -själva- datorn, iaf har jag förstått det så. Något som inte är fysiskt kan inte skada ett fysiskt objekt, så glhf att det bränner hårddisken...

 

Förresten, Virus... Inte Virius.

Jag har inte hört tals om viruset. Men det beror ju på vad man menar med bränner hårddisken. Alla datornördar fattar direkt att det bara förstör all data på hårddisken när det står bränner. Det bränner ju inte hårddisken fysiskt... Redigerat av ELF
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...