JosJuice Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Jessie's Girl på Guitar Hero On Tour (DS). Jobbar på att klara All Star också - fick en overstrum förra gången... Har också en FC på No Sleep Till Brooklyn (GHWT, bas) men det är så lätt att det nästan inte räknas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 (redigerat) Easy: Alla sånger i GH 1,2,3,4,5 Medium: Alla sånger i GH 1,2,3,4,5 Hard: NÄSTAN alla sånger i GH 1,2,3,4,5 Expert: Nästan inga alls i GH 1,2,3,5 - i GH World Tour alla utom Byob, Hot for teacher,Never too late, Satch Boogie Expert EXTRA: Nästan alla sånger ***** ( 5 stars ). Redigerat 4 Oktober 2009 av Turtwiig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2009 Expert EXTRA? O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Easy: Anarchy In The U.K, Complete Control, Rock You Like A Hurricane, Story Of My Life och någon mer.. Medium: Rock You Like A Hurricane och Complete control, kanske någon/några fler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 10 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2009 (redigerat) GHWT Expert; Never Too Late Fick fc första gången när jag mötte någon på Xbox live... Edit: Fick FC på The Middle också, trodde jag hade överstrummat for sure. Men det verkade som jag inte hade det ^^ Edit2: Stavfel. Redigerat 22 Oktober 2009 av SnuffZieZ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Vad jag vet har jag FC på Trummor på Chop Suey, Spaceman. Det är då Rock Band 2 ^^ Gitarr har jag rätt många på GH3, fick 99% på Cliffs of Dover, missade i när det går orange och andra knappar hela tiden i slutet. Och dem sista 3 noterna typ <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 GHA - Easy - Många Medium - Många Hard - Många Expert - Dream police, dream on Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 (redigerat) Det enda nämningsvärda är väl låtar FC'ade på expert. Alla från konsert 1-6 och number of the beast. Samtliga från gh3. Redigerat 25 Januari 2010 av 4dd3aCiD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolkille Skrivet 27 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2010 klarat allt lol [] __ [] nån som kan säga hur man klarar big show ungefär på slutet av road to wrestlemania på wwe smackddown vs. raw 2010 asså jag fattar inte med bord det är ...... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 31 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2010 Trummor GH WT Easy: Alla Medium: Alla Hard: Alla utom en Expert: Nästan alla Ungefär samma som för mig :] Vad jag vet har jag FC på Trummor på Chop Suey, Spaceman. Det är då Rock Band 2 ^^ Gitarr har jag rätt många på GH3, fick 99% på Cliffs of Dover, missade i när det går orange och andra knappar hela tiden i slutet. Och dem sista 3 noterna typ <_< Förresten det var vell inte expert när du körde Chop Suey? För att den är ju svår att FC:A men lätt att klara ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 10 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2010 Jo, det var Expert. Kolla filmerna på youtube: MrEddieShoe Det är användarnamnet då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inzain Skrivet 13 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2010 Iallafall på GH5 har jag FC på 56 av 85 låtar! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg