Hoppa till innehåll

Börja Lira 80dk

Lynott

Rekommendera inlägg

Tja, mina polare har slutat spela wow och erbjuder mig att spela på hans 80 DK hur mycket jag vill så länge jag betalar månadskostnaderna, jag hade en 70 rogue och slutade spela typ 1-3 månader innan Lich King kom ut i affären, så nu måste jag få lite frågor svarade.

-Är det svårt att börja lira DK?, speciellt på 80.

-Är det något jag har missat med tanke på att jag inte har lirat 70-80 på Lich King.

-Gör jag rätt med att köra på den?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, Ja, Nej

Kommer ta år att lära sig hur den fungerar utan att ha levlat en

Tar max en vecka att lära sig basics.

Ja, men grejen är att basics inte räcker, utan en bra attack rotation så kommer dps'n att vara sugig, sen måste man veta vad alla spells gör och det tar massor tid att lära sig att improvisera om man AoE'ar

Kan väl ge tips om du nu ska köra iaf;

Använd min spec, http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Samanoske

Din attack rotation bör vara Icy touch > plague strike > blood strike x 2 (detta för att få två death runes) > scourge strike > unholy blight > repeat

Om det råkar vara tre eller flera mobs, använd death and decay > icy touch+plague strike > pestilence (se till att du har glyph of pestilence) > samma attack rotation som vanligt förutsatt att dina diseases stannar kvar

Du ska ha glyph of scourge strike, pestilence, the ghoul, horn of winter, plague strike.

Använd även bara twohanders.

Redigerat av Karamba
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

A day to learn a lifetime to Master ståre på Othello. Duuuuh..

DKs är lätt som stryk och allt du behöver göra är att spamma lite wsg sen lär du dig med tiden, kanske tar.... 5-10 wsg beroende på hur lätt lärd du är och uppmärksam. De är lätt att lära sig hur man spelar DK.

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Mja, vet inte riktigt. Har inte direkt en 80 DK än själv.

2. Ja, du har missat en hel del. Det finns inget roligare än 55-58 (början utav DK). Man följer story linen mer då och det blir lite utav ett SP spel ända tills du kommer utifrån zonen där man börjar. Då blir det som vanligt igen, eller nästan iaf.

3. Enligt mig så ska man lira ärligt, så nej. Det tycker jag inte att du gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...