DenSmarte Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Usel smiley guide. Var lite hygglig:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) Hälften av spelen var ju att man skulle komma till pricken ju! Redigerat 5 Januari 2009 av TGLarN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Vet men det var mer test spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 23 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2009 Fick 60 på Movie pick på andra :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 lol @ "Quis Game" If you have 3 apples and eat 4 have motch do you do? Om du inte behärskar engelskan så kör med svenska, du har förmodligen inte så många engelska besökare anyway. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 9 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2009 Näe det har du rätt i. Men jag ska se om jag kan få in nya movie pick på min nya sida. Är ett gammalt på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Lär dig engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Har du svårt för engelskan så använd tyda.se eller google translate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 15 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2009 Jag trodde först att sidans stilmall inte lästes in, i och med att sidan bara består av svart text placerad lite var som. Men jag märkte sen att det inte var så, och råder dig därför till att läsa CSS. Jag testade inte spelen och har ingenting att säga om dem, därför så tänker jag inte säga så mycket mer. Du kan ju inte heller stava till det. Det stavas "smilies". Källa på att smilies är den enda korrekta stavningen, tack. Wikipedia kallar det för "Smileys" och "Smiley" får fyra gånger fler träffar än vad "Smilie" får på Google. När man söker på "Smilie" så står det även "Menade du: smiley". Kan du hitta en mer pålitlig källa så ger jag mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.