Hoppa till innehåll

Gillar Simpsons?


avatar22
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

mm

 

Vilket underbart vackert inlägg, att äns utrycka sig med 2 bokstäver för att få en anmälning är riktigt bra! (y).

Bästa Simpsons avsnittet är deras " HalloweeeeeeeeN" berättelser eller var det nu ska vara.

 

Finns alla halloweenavsnitt på DvD eller något ? O.o

 

Inte en aning, någon som vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm

 

Vilket underbart vackert inlägg, att äns utrycka sig med 2 bokstäver för att få en anmälning är riktigt bra! (y).

Bästa Simpsons avsnittet är deras " HalloweeeeeeeeN" berättelser eller var det nu ska vara.

Finns alla halloweenavsnitt på DvD eller något ? O.o

 

Inte en aning, någon som vet?

 

Mjo det finns, men de är uppdelade, jag har en och det är 4:a avsnitt på den.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm

Vilket underbart vackert inlägg, att äns utrycka sig med 2 bokstäver för att få en anmälning är riktigt bra! (y).

Bästa Simpsons avsnittet är deras " HalloweeeeeeeeN" berättelser eller var det nu ska vara.

 

du menar treehouse of horror?? (eller va de nu heter :P )

 

OnTop: Simpsons e kuul!! :D Fast familyguy e också typ lika bra. Det e skoj när homer gör saker osso e han så dum i huvet så han fattar typ ingenting fast de e också skoj när peter griffin gör de samma :lol: :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

mm

 

Vilket underbart vackert inlägg, att äns utrycka sig med 2 bokstäver för att få en anmälning är riktigt bra! (y).

Bästa Simpsons avsnittet är deras " HalloweeeeeeeeN" berättelser eller var det nu ska vara.

 

Finns alla halloweenavsnitt på DvD eller något ? O.o

 

Checka www.surfthechannel.com, där kan du se alla Halloween avsnitt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja jag gillar Simpsons. Jag önskar mig säsong 11 på dvd i födelsedagspresent. Visste ni att Simpsons finns som serietidning?När jag var i England köpte jag två nr, dom var ganska bra men inte lika bra som på dvd(dom tog slut väldigt snabbt).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förr var Simpsons i princip mitt liv. Nu är det dock mycket svagare. Jag har en hel hylla med bara Simpsons-saker, men numera kollar jag aldrig på det. Kanske dags att sälja allt jag köpt.

Tradera? Hihi. skulle jag gjort :D

 

Skriver som något inlägg i början av tråden: SOUTH PARK ÄR BÄTTRE!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...