PussyCat Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 mm Vilket underbart vackert inlägg, att äns utrycka sig med 2 bokstäver för att få en anmälning är riktigt bra! (y). Bästa Simpsons avsnittet är deras " HalloweeeeeeeeN" berättelser eller var det nu ska vara. Finns alla halloweenavsnitt på DvD eller något ? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 mm Vilket underbart vackert inlägg, att äns utrycka sig med 2 bokstäver för att få en anmälning är riktigt bra! (y). Bästa Simpsons avsnittet är deras " HalloweeeeeeeeN" berättelser eller var det nu ska vara. Finns alla halloweenavsnitt på DvD eller något ? O.o Inte en aning, någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1996 Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 jag gillar det jätte mycket. har en del avsnitt på vhs inspelad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 jag gillar simpson men jag tycker att dom avsnitten som barts lisa eller homer åker framåt i tiden är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Förr var Simpsons i princip mitt liv. Nu är det dock mycket svagare. Jag har en hel hylla med bara Simpsons-saker, men numera kollar jag aldrig på det. Kanske dags att sälja allt jag köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 mm Vilket underbart vackert inlägg, att äns utrycka sig med 2 bokstäver för att få en anmälning är riktigt bra! (y). Bästa Simpsons avsnittet är deras " HalloweeeeeeeeN" berättelser eller var det nu ska vara. Finns alla halloweenavsnitt på DvD eller något ? O.o Inte en aning, någon som vet? Mjo det finns, men de är uppdelade, jag har en och det är 4:a avsnitt på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Simpsons är okej, Family Guy är dock bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 mm Vilket underbart vackert inlägg, att äns utrycka sig med 2 bokstäver för att få en anmälning är riktigt bra! (y). Bästa Simpsons avsnittet är deras " HalloweeeeeeeeN" berättelser eller var det nu ska vara. du menar treehouse of horror?? (eller va de nu heter :P ) OnTop: Simpsons e kuul!! :D Fast familyguy e också typ lika bra. Det e skoj när homer gör saker osso e han så dum i huvet så han fattar typ ingenting fast de e också skoj när peter griffin gör de samma :lol: :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 mm Vilket underbart vackert inlägg, att äns utrycka sig med 2 bokstäver för att få en anmälning är riktigt bra! (y). Bästa Simpsons avsnittet är deras " HalloweeeeeeeeN" berättelser eller var det nu ska vara. Finns alla halloweenavsnitt på DvD eller något ? O.o Checka www.surfthechannel.com, där kan du se alla Halloween avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Ja jag gillar Simpsons. Jag önskar mig säsong 11 på dvd i födelsedagspresent. Visste ni att Simpsons finns som serietidning?När jag var i England köpte jag två nr, dom var ganska bra men inte lika bra som på dvd(dom tog slut väldigt snabbt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Förr var Simpsons i princip mitt liv. Nu är det dock mycket svagare. Jag har en hel hylla med bara Simpsons-saker, men numera kollar jag aldrig på det. Kanske dags att sälja allt jag köpt. Tradera? Hihi. skulle jag gjort :D Skriver som något inlägg i början av tråden: SOUTH PARK ÄR BÄTTRE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Köpte simpsons halowen special på dvd i Marocko. Så ja det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.