kkthxbye Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 det är kul... jag har det :D ... tycker ni det är kul?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Jag ahr provat det i affären och det e kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 är det nåt slags bil spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 är det nåt slags bil spel? Japp, det är Chras Bandicot bil spel, man kör med gokartar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Och ajg ahr kört ett demo hos min kompis.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandra Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag har det, Jag tycker det är kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Jag har kört det...jag gillar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 e det bra eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Har det. Tycker det är kul, första två veckorna alltså. Har tröttnat på det nu. Det här med hur bra spelet är. Tja grafiken är ju inte den bästa (eftersom det är ps2), men det är ganska kul i början, som sagt. Och så finns det en grej som gör mig så j***a irriterad. Det är att om man kör på 2 eller fler players och en av dom som man styr går i mål så slutar racet, oavset vart alla andra spelare är. Det är skitjobbigt och ett klart minus till spelet. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg