360Xbox Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Som sagt Vad Är Det Sämsta Du Har Fått I Julklapp? Redigerat 19 December 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Varför skulle man hata att då någonting helt gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Varför skulle man hata att då någonting helt gratis?men nått man inte tycker om att få...typ när du va mindre eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 När jag var mindre, kläder. Nu är det enda rätta att få kläder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Ja kommer inte ihåg nått spec som ja inte ville ha i jul klapp. Men det va att ja fick nån trist prydnads fågel av porslin. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 fick en stålmanen leksak när jag var typ 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 (redigerat) Varför skulle man hata att då någonting helt gratis?men nått man inte tycker om att få...typ när du va mindre eller nått Typ när jag var 13? Allvarligt talat. Dina julklappar är gåvor, inte beställningar. Du kan inte säga "Vafan kvinna, det här beställde jag ju inte!". Redigerat 19 December 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Varför skulle man hata att då någonting helt gratis? men nått man inte tycker om att få... typ när du va mindre eller nått Typ när jag var 13? Allvarligt talat. Dina julklappar är gåvor, inte beställningar. Du kan inte säga "Vafan kvinna, det här beställde jag ju inte!". Sant men det är ju inte kul att få sånt som man inte gillar. Därför ska man önska sig pengar så man kan köpa själv vad man vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Gillar inte att få kläder, ingen köper något som är min stil. Blir bara pinsamt att man inte använder något som någon var snäll och gav. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Adidas sport deodorant for women o.O... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Varför skulle man hata att då någonting helt gratis? men nått man inte tycker om att få... typ när du va mindre eller nått Typ när jag var 13? Allvarligt talat. Dina julklappar är gåvor, inte beställningar. Du kan inte säga "Vafan kvinna, det här beställde jag ju inte!". Sant men det är ju inte kul att få sånt som man inte gillar. Därför ska man önska sig pengar så man kan köpa själv vad man vill ha. Pengar? Det ska vara gåvor, inte pengar lol. Jag tycker det är väldigt kallt och opersonligt av folk att ge pengar. Gamla släktingar som kanske inte har tid eller ork att springa omkring och köpa saker (eller inte har en så nära relation) kanske ger pengar, men just inom familj och vänner ser jag det mer som en förolämpning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mangekyoucake Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Varför skulle man hata att då någonting helt gratis? men nått man inte tycker om att få... typ när du va mindre eller nått Typ när jag var 13? Allvarligt talat. Dina julklappar är gåvor, inte beställningar. Du kan inte säga "Vafan kvinna, det här beställde jag ju inte!". Sant men det är ju inte kul att få sånt som man inte gillar. Därför ska man önska sig pengar så man kan köpa själv vad man vill ha. Pengar? Det ska vara gåvor, inte pengar lol. Jag tycker det är väldigt kallt och opersonligt av folk att ge pengar. Gamla släktingar som kanske inte har tid eller ork att springa omkring och köpa saker (eller inte har en så nära relation) kanske ger pengar, men just inom familj och vänner ser jag det mer som en förolämpning. Pengar är rätt skönt att få, istället för kläder då det kan bli fel storlek/stil w/e. Det sämsta jag fått var ett par byxor 3storlekar för små Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.