Hoppa till innehåll

Vad Är Det Sämsta Du Har Fått I Julklapp?


360Xbox

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Varför skulle man hata att då någonting helt gratis?

men nått man inte tycker om att få...

typ när du va mindre eller nått

 

Typ när jag var 13?

 

Allvarligt talat. Dina julklappar är gåvor, inte beställningar. Du kan inte säga "Vafan kvinna, det här beställde jag ju inte!".

Redigerat av MovieMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle man hata att då någonting helt gratis?

men nått man inte tycker om att få...

typ när du va mindre eller nått

 

Typ när jag var 13?

 

Allvarligt talat. Dina julklappar är gåvor, inte beställningar. Du kan inte säga "Vafan kvinna, det här beställde jag ju inte!".

 

Sant men det är ju inte kul att få sånt som man inte gillar. Därför ska man önska sig pengar så man kan köpa själv vad man vill ha.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför skulle man hata att då någonting helt gratis?

men nått man inte tycker om att få...

typ när du va mindre eller nått

Typ när jag var 13?

 

Allvarligt talat. Dina julklappar är gåvor, inte beställningar. Du kan inte säga "Vafan kvinna, det här beställde jag ju inte!".

 

Sant men det är ju inte kul att få sånt som man inte gillar. Därför ska man önska sig pengar så man kan köpa själv vad man vill ha.

 

Pengar? Det ska vara gåvor, inte pengar lol. Jag tycker det är väldigt kallt och opersonligt av folk att ge pengar. Gamla släktingar som kanske inte har tid eller ork att springa omkring och köpa saker (eller inte har en så nära relation) kanske ger pengar, men just inom familj och vänner ser jag det mer som en förolämpning.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mangekyoucake

Varför skulle man hata att då någonting helt gratis?

men nått man inte tycker om att få...

typ när du va mindre eller nått

Typ när jag var 13?

 

Allvarligt talat. Dina julklappar är gåvor, inte beställningar. Du kan inte säga "Vafan kvinna, det här beställde jag ju inte!".

 

Sant men det är ju inte kul att få sånt som man inte gillar. Därför ska man önska sig pengar så man kan köpa själv vad man vill ha.

 

Pengar? Det ska vara gåvor, inte pengar lol. Jag tycker det är väldigt kallt och opersonligt av folk att ge pengar. Gamla släktingar som kanske inte har tid eller ork att springa omkring och köpa saker (eller inte har en så nära relation) kanske ger pengar, men just inom familj och vänner ser jag det mer som en förolämpning.

 

 

Pengar är rätt skönt att få, istället för kläder då det kan bli fel storlek/stil w/e.

Det sämsta jag fått var ett par byxor 3storlekar för små

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...