Hoppa till innehåll

Fallout 3 Eller Lips

Hellbringer

Rekommendera inlägg

Jag ska köpa någon av detta spel men jag vet inte vilken.

Jag gillar rpg jätte mycket och jag har spelat oblivion men jag har hört att fallout 3 är läskigt och jag gillar inte läskiga spel så hur läskig är den med en skala mellan 1-10 och är spelet långt och roligt och inte jätte svårt?

Och vilken konsol tycker ni jag ska köpa det till för jag har ps3, xbox 360 och pc?

Nu till lips.

Jag gillar att sjunga men det enda spelet jag har sjungit på är rock band men är lips bättre än det och är det roligt eller blir den tråkigt fort för jag har tänkt att spela det med min syster eller tycker ni singstar är bättre än detta som finns till ps3?

Och vilket av detta två spel rekommenderar/tycker ni är bättre

Tacksam för svar!

Redigerat av hellbringer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du inte gillar läskiga spel så tror jag inte Fallout är något för dig. Det är iochförsig inte ett skräckspel, men lite läskigt är det allt. Det ärvad man kompis säger iallfall.

Sen så menar du om du ska köpa Singstar eller Lips. Eftersom Singstar har haft ett antal spel ute och fått mer tid att förbättra spelet är Singstar det bästa alternativet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Enligt mig är Fallout 3 inte läskigt, jag tycker det är mera komiskt.

Att springa runt i en retro världen med vapen och skjuta ner missbildade vad nu allt är till 50-60 tals musik. :visslar:

Fast jag tröttna ganska fort på V.A.T.S och storyn var inte så väldigt drivande, för mig allafall.

Men jag tycker som Sidney att Singstar är bästa valet, vågar bara rekommendera det då jag inte kört Lips.

Kolla upp båda via youtube eller liknande och ta eget beslut :cool:

Redigerat av GangsterTwist
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur läskigt menar ni då ge exempel på ett spel som är lika som det för jag har kört l4d, dead rising och GOW och de var inte läskiga.

Men om jag ska köpa fallout vilken konsol ska jag köpa det till ps3, xbox 360 eller pc för jag har alla tre.

Och kan någon snäll moderator fixa namnet på ämnet så ordet eller har två L och inte tre.

Redigerat av hellbringer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur läskigt menar ni då ge exempel på ett spel som är lika som det för jag har kört l4d, dead rising och GOW och de var inte läskiga.

Men om jag ska köpa fallout vilken konsol ska jag köpa det till ps3, xbox 360 eller pc för jag har alla tre.

Och kan någon snäll moderator fixa namnet på ämnet så ordet eller har två L och inte tre.

Fallout 3? Läskigt? Lol.

Borde du inte fråga om Lips är läskigt också?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

PC, då man kan ha mods till det då, vilket man inte kan på 360. Om du däremot inte vill använda mods och inte har en dator som klarar bättre grafik än Xboxen, så kanske det är bättre att köpa det till 360.

Annars är de två versionerna likadana vad jag vet.

Och nja, det är inte speciellt svårt. Men vare sig det är för svårt eller för lätt så finns det olika svårighetsgrader.

Redigerat av KuzunE
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...