Gäst Mîhker Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Vill inte riskera att ha sönder min dator genom att sitta på den :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Vill inte riskera att ha sönder min dator genom att sitta på den :/haha roligt, ni fattar att han menar när ni sitter vid datorn, så va lite seriös nu. Jag brukar oftast spela gitarr medans, vara inne på fuska, kolla på youtube och msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Vill inte riskera att ha sönder min dator genom att sitta på den :/haha roligt, ni fattar att han menar när ni sitter vid datorn, så va lite seriös nu. Jag brukar oftast spela gitarr medans, vara inne på fuska, kolla på youtube och msn. Ok ok :D Är på MSN/facebook spelar wow/cs. Lame? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Spelar online spel och surfar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Spelar, chattar, skrattar åt P11or på fuska, kollar på Youtube, lyssnar på musik, och typ mera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 surfar, spelar spel, photoshoppar, kollar tabs i guitar pro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 freelanceeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Lirar massa olika spel (främst valve spel), chattar och kollar på youtube etc. med en skön polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Spelar olika online spel och chattar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 när jag sitter på datorn så masturberar jag. när jag sitter vid datorn så spelar, chattar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Fuska.se och loading.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 (redigerat) Spelar World of Warcraft och är inne på MSN, skype och surfar på internet surfar, spelar spel, photoshoppar, kollar tabs i guitar pro.vi vet alla innerst inne att surfa innebär något annat än att random trycka omkring på nätet. pluggar, masturberar, spelar datorspel, etc.ForlorN är en av de få som faktiskt vågar säga att han "surfar". har jag inte rätt? Redigerat 23 December 2008 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.